Kukuruz (02.08.) 15,70 din/kg
Soja (07.08.) 37,00 din/kg
Pšenica 12% proteina (08.08.) 18,50 din/kg

Reklamacije

Ukoliko ste kupili bilo koji artikal iz naše ponude i imate problem, naša služba za reklamacije je tu da Vam pomogne .

Dostupni smo na brojevima: +381 21 301 7962 i +381 62 152 0460, radnim danima 8-17h.

Oko rešavanja tehničkih problema može Vam pomoći naša tehnička podrška na brojevima: +381 21 301 7962 i +381 62 152 0460, radnim danima 8-17h. Agro24.rs garantuje za kvalitet svih proizvoda iz svog asortimana, kao i usklađenost istih sa navedenim specifikacijama na sajtu. Za dodatne informacije uvek nas možete kontaktirati na e-mail: info@agro24.com

U zavisnosti od vremena kada je nastao kvar, postoje sledeće kategorije reklamacija na funkcionalnu ispravnost proizvoda:

1) DOA – Dead on Arrival je reklamacija u trenutku instalacije ili prvog puštanja u rad.

To znači sledeće:

a) isporučeni proizvod je oštećen, nedostaju mu neki delovi (nekompletan je), ne odgovara projektovanoj nameni ili specifikaciji. U ovom slučaju problem se mora evidentirati na licu mesta, ispred kurira, tako što ćete proveriti robu i ukoliko nešto nije u redu, odmah prijaviti neispravnost. Ukoliko kurir ne sačeka da proverite paket rok za reklamaciju je 14 dana. Ukoliko je paket koji Vam je kurir dostavio oštećen možete odbiti pošiljku. Ako šteta bude ustanovljena nakon isporuke i otvaranja paketa dužni ste da reklamaciju prijavite u roku od 24h, jer u suprotnom neće biti prihvaćena.

b) ako tokom instalacije ili prvog puštanja u rad utvrdite da je proizvod neispravan, potrebno je da nas odmah obavestite o tome, tako što ćete nas kontaktirati telefonom ili nam poslati e-mail na info@agro24.com, sa opisom problema i Vašim kontaktom.

2) Reklamacija na funkcionalnu ispravnost proizvoda.

U ovom slučaju kontaktirate naše call centre, koji se nalaze na našoj stranici, i oni će uputiti kurirsku službu da preuzme neispravan uređaj i dostave ga našoj službi reklamacija.

3) Reklamacija na oštećenu pošiljku

Ukoliko Vam uređaj koji ste poručili stigne oštećen prilikom isporuke, potrebno je da u roku od 24 časa kontaktirate kurirsku službu koja je uređaj dostavila, kako bi napravili zapisnik, a zatim kontaktirajte i nas kako bismo što pre rešili problem zajedno.

Servisiranje i povraćaj novca

Kod prijema robe koja nije bila ispravna pri pokušaju instalacije ili kod prvog puštanja u rad (DOA), serviser je u obavezi da prvo proveri opravdanost reklamacije i kompletnost reklamiranih uređaja pre nego što pristupi zameni robe ili vraćanju novca. Rok za odgovor po Vašem prigovoru je 8 dana od dana kada uređaj bude isporučen kurirskom službom našoj službi reklamacija. Nakon toga se donosi odluka o tome da li će se isporučiti novi proizvod ili će novac biti vraćen.

Reklamacije na funkcionalnu ispravnost proizvoda prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad (DOA), biće prihvaćena samo ako se reklamirana roba vraća kompletna, neoštećena, u originalnoj ambalaži i ako je ovlašćeni serviser potvrdio Vaše navode.

Ambalaža nije uslov da se odbije reklamacija kupcu, ali je poželjna da se dostavi uz uređaj.